maanantai 14. marraskuuta 2011

Escon konepelti

Nyt on Escortin konepelti hinkkamaalissa, ja huomattiin et viel tarvis parannella noita pohjia.
Löyty pari lommoo mitkä pitäis vielä kitata. Se jätetään huomiselle, kun annetaan ton hinkkamaalin nyt kuivua.








Perjantaina suojasin pissapojat teipillä ettei niihin mee maalia.
Ja ihan hyvin toi pikkutarkka suojaus onnistu!











kovettajana oli Permasolid® VHS kovettaja 3225 ja ohenteena Permacron® ohenne 3380.





Tietokoneelle laitetaan maalin valmistuskaava ja määrä kuinka paljon maalia tehdään.
Näytöltä näkee grammoittain paljon maalia, kovettajaa ja ohennetta kaadetaan kippoon.
Kippo laitetaan vaa'alle joka aina nollataan, ja näin näkee että laittaa aina oikean määrän.











Käytimme hiomamaalin maalaukseen
 SATAjet:in HVLP ruiskua. Suutinkoko 1,9 mm.

Painetta pistetään 2,5 bar, josta osa katoaa matkalla.
Elikkäs ruiskuun tuleva paine on n. 1,8 bar.








 Mä puhuin tänään Julian kanssa Taitaja kisasta koska se ei ollu perjantaina paikalla kun siitä puhuttiin koko luokalle. Mä aattelin että sekin vois olla kiinnostunu siitä. Me ollaan tultu siihen tulokseen et me haluttais mennä sinne, mut niin on moni muukin, joten tarvii varmaan valmistautua niihin meiän luokan karsintoihin!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti